Повернення та обмін сумок та галантереї:
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
-
Обміняти товар належної якості.
-
Повернути товар належної якості.
-
Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у якого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, який не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
-
Повідомте про намір повернути оплачений товар;
-
Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
-
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за ваш рахунок.
Повернення товару компанією Нова Пошта. Дані отримувача: м. Київ, відділення 62 (до 30кг) або 38 (до 1000кг), отримувач Крута Торба +38(093)246-4445
Процедура повернення товару неналежної якості:
-
Повідомте про намір повернути оплачений товар;
-
Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
-
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Повернення товару компанією Нова Пошта. Дані отримувача: м. Київ, відділення 62 (до 30кг) або 38 (до 1000кг), отримувач Крута Торба +38(093)246-4445
Фінансові питання:
-
Повернення коштів здійснюється після отримання та перевірки товару.
-
Повернення коштів здійснюється на карту.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
Для клієнтів, яким зручно відвідати наш магазин можливе повернення та або обміну в Шоурумі (10-19 щодня, Київ, вул. П.Григоренка 22/20, офіс 5, вхід під вивіску "Офісний комплекс "НАРНІЯ".